Dagangan Emas yang Menguntungkan

Salam para Bloggers dan rakan2 Traders,

Nampaknya beberapa investors telah pun menghubungi saya melalui email menyatakan minat untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan 'Smart Algorithm' untuk dagangan emas yang saya develop.  Terima kasih di atas minat tuan/puan.

Di sini saya ingin menyatakan beberapa perkara penting sebelum tuan2/puan2 memulakan investment di dalam perdangangan emas secara online dengan pemantauan saya.

1) Saya tidak mengambil sebarang deposit kerana ia adalah salah di sisi undang2 dan dilarang oleh Bank Negara Malaysia.

2) 'Smart Algorithm' yang saya bina ini dalam proses copyright hakcipta untuk melindungi hak intelek ini agar ia tidak ditiru oleh pihak tidak bertanggungjawab dan menjualnya semula pada harga yang lebih mahal/murah.

3) Saya akan bertindak sebagai penasihat (consultant) bagi pihak tuan/puan dan saya akan memantau perkembangan / keuntungan / kerugian tuan/puan di dalam dagangan emas dan perak ini selama tuan/puan berdaftar dengan syarikat saya.

4) Oleh kerana saya tidak mengambil deposit daripada klien, tuan/puan boleh mendaftar dengan mana2 Forex broker yang terdapat di Internet tetapi dengan syarat broker tersebut menggunakan platform Metatrader sebagai platform dagangan.

5) Harga 'Smart Algorithm' bagi dagangan emas dan perak ini adalah tetap.

Sekian, terima kasih sekali lagi di atas minat tuan/puan untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan algoritma yang menguntungkan ini.


P/s: saya sertakan snapshot bagi dagangan terkini saya yang baru saja saya 'close' sebentar tadi untuk jamuan mata tuan/puan.



Ikhlas,
-Hakim-
12.28am

Comments

Popular Posts