Jika Anda Berminat Dengan Emas dan Perak...

Alhamdulillah... syukur kepada Allah... kepenatan mencari, menelaah, menulis, mengedit dan mengubahasuai code2 aturcara program auto-trade kini nampaknya semakin membuahkan hasil. Hari ini 27 Ogos 2012, setelah sekian lama saya membiarkan program jual beli emas secara online menggunakan auto-trade algorithm execute dan berjalan dengan sendiri.

Entah kenapa petang ini rajin pula saya mencapai buku tulisan Azizi Ali, "Jutawan dari Planet Jupiter" dan membacanya. Buku ini berkenaan pengurusan kewangan dan bukan cara atau teknik untuk menjadi jutawan dalam tempoh masa singkat.

Ketika asyik membaca, saya teringat akan program auto-trade yang saya biarkan sejak sebulan lalu. Hasilnya sangat menceriakan saya.  Saya berasa sangat teruja, lantas terus berkongsi hasil kajian saya yang tidak ditaja oleh sesiapa atau oleh mana2 badan kerajaan sekalipun.


Hasil dari program auto-trade yang saya biarkan berjalan secara sendirian berhad, maka hasilnya adalah USD27,656.97. Boleh anda lihat di situ bahawa pelaburan emas saya menghasilkan USD12,896.25 dan pelaburan perak saya menghasilkan USD5,640.80.

Saya bekerja secara sendirian, tanpa ditaja oleh mana2 pihak. Andaikata anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut akan algoritma auto-trade pelaburan emas dan perak saya ini, silalah email kepada saya: mohdhakim@gmail.com

P/s: Algoritma ini hanya sesuai untuk pelaburan emas dan perak sahaja.  Saya tidak lagi melibatkan diri dalam pelaburan matawang asing kerana Majlis Fatwa Kebangsaan telah pun menetapkan bahawa perniagaan matawang (Forex) adalah haram.

Comments

Popular Posts