Kesan Serangan Market Drone Terhadap Pasaran Emas Dunia

Assalam dan Selamat Sejahtera....

Hmm.... tak berapa best pakai font ni... jap kita tukar font... ;-)

Okay.... ini dia... font yang lebih menarik.... nampak mcm font zaman orang dulu dulu kita tahun 70'an masa guna mesin taip.

Orait... saya xnk menulis panjang.  walaupun tajuk agak gempak... tapi hakikatnya saya nak solat isyak dan nak balik sebab kalau lambat balik dari ofis ni jap lagi dapat 'lecture' dari seseorang... hehehe...

Saya nak share berkenaan 'Market Drone' saya saya develop dan kesan serangan drone tersebut terhadap pasaran emas dunia yang menarik. 


Sila fokus pandangan penilitian anda kepada semua kedudukan yang berwarna hijau kerana ke semua kedudukan hijau adalah trade yang berlaku secara automatik umpama drone yang menggunakan teknologi AI dalam Revolusi Industri 4.0 (Perghh.... itu dia istilah kebaboom... hehehe) yang menyerang dengan cemerlang dan menghasilkan profit yang berganda.  

Konsep asas drone saya ni adalah menggunakan algorithm Moving Average Crossing dan ditambahbaik dengan menggunakan algorithm Martingale sebagai backup. Sukar bukan nak faham?.... especially jika anda bukan seorang programmer atau berilmu dalam computer programming.  Takpelah... pedulikanlah teknologi di sebalik drone saya tu.... ;-)

Jadi total profit setakat harini... Rabu 6/12/2017 adalah USD460+.  Saya masih belum close position untuk semua kedudukan cryptocurrency. Setakat ni floating profit adalah sekitar USD450+ dan saya masih membiarkan Market Drone saya meneliti segenap ruang angkasa pasaran saham small caps di US, Emas dan Cryptocurrencies.


Selamat berdagang!







-Hakim-
Developer
Market Drone

Comments

Popular Posts